Wymiana, zwroty, reklamacje

 

Czy mogę wymienić zakupione artykuły na inne?

Nie wymieniamy zamówionych artykułów. Klient ma prawo w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki, odstąpić od umowy, przesyłając do nas formularz odstąpienia od umowy, a następnie zwracane artykuły (czytaj poniżej odpowiedź na pytanie odnośnie zwrotu). Następnie  (lub w międzyczasie) należy złożyć nowe zamówienie na artykuły, które chcą Państwo kupić.

 

Czy mogę zwrócić zamówione artykuły?

Klient ma prawo w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki, odstąpić od umowy

Zakupiony towar należy zwrócić, przesyłając do nas wcześniej formularz odstąpienia od umowy na adres mail e-dyplomy@e-dyplomy.pl lub korzystając z formularza elektronicznego, który jest dostępny w zakładce prawo odstąpienia od umowy (link w tekście prawa odstąpienia od umowy).

Po otrzymaniu formularza potwierdzamy jego otrzymanie i przesyłamy przydatne wskazówki odnośnie spakowania zwracanych artykułów.

Zamówienie z towarem należy odesłać na adres:

Zbigniew Spychała e-dyplomy, ul. dra Jana Huberta 95, 05-300 Mińsk Mazowiecki

UWAGA! Nie przyjmujemy przesyłek zwrotnych wysłanych za pobraniem.

Po otrzymaniu zwrotu niezwłocznie dokonamy korekty dokumentów i zwrotu wpłat.

 

Jak mogę złożyć reklamację na zamówienie?

Reklamację najlepiej złożyć elektronicznie wysyłając formularz dostępny w stopce naszej strony lub poprzez mail na nasz adres e-dyplomy@e-dyplomy.pl

W zgłoszeniu reklamacyjnym należy podać  numer zamówienia lub dowód zakupu oraz opisać czego dotyczy.

Do  zgłoszenia należy dołączyć fotografie.

Po wysłaniu zgłoszenia, poczekaj na kontakt pracowników naszej firmy. Nie odsyłaj do nas samodzielnie reklamowanego towaru.

Na reklamację odpowiadamy niezwłocznie  -najpóźniej kolejnego dnia roboczego

Reklamację można też złożyć pisemnie na nasz adres:

Zbigniew Spychała e-dyplomy, ul. dra Jana Huberta 95, 05-300 Mińsk Mazowiecki