Wysyłka towarów

  1. Dostawa produktów jest ograniczona do terytorium Rzeczpospolitej Polskiej i odbywa się na adres wskazany przez KLIENTA w trakcie składania zamówienia.
  2. Jeśli adres wysyłki jest inny niż adres płatnika należy zaznaczyć  pole INNE DANE WYSYŁKOWE (zaznaczenie 15)
  3. Należy wybrać właściwą opcję w zależności od tego, czy przesyłka ma być doręczona na adres prywatny - klient indywidualny, czy do firmy, urzędu, placówki oświatowej (zaznaczenie 16).
  4. Wypełniając formularz zamówienia należy podać dokładny adres miejsca dostawy
  5. W wypadku wysyłki do firmy, placówki publicznej, niepublicznej, instytucji należy  podać imię i nazwisko osoby (ewentualnie bardziej szczegółowe miejsce dostawy-Sekretariat, Księgowość, Kierownik gospodarczy, itp) osoby, do której ma być dostarczona przesyłka.

  6. Podanie numeru telefonu nie jest konieczne w zamówieniu, ale może ułatwić dostawę towaru. Na podany w formularzu zamówienia telefon komórkowy wysyłana jest informacja sms o nadanej przesyłce.

  7. Dostawy przesyłek za granicę ustalane są indywidualnie - telefonicznie lub przez e-mail