Składanie zamówienia krok po kroku

MINIMALNA WARTOŚĆ ZAMÓWIENIA

  • Po wybraniu do koszyka pożądanych artykułów, należy upewnić się, czy wartość koszyka jest wyższa niż minimalna wartość zamówienia.
  • Jeśli wartość koszyka będzie mniejsza niż 19,99 zł, złożenie zamówienia nie będzie możliwe. Należy zwiększyć ilość artykułów w koszyku.

WYBÓR SPOSOBU DOSTAWY I PŁATNOŚCI

Po wybraniu do koszyka pożądanych artykułów, należy wybrać sposób dostawy  i płatności.

KROK1. Należy zaznaczyć wybraną opcję wysyłki i płatności.

  • Domyślnie wyświetla się płatność przy odbiorze.
  • Jeśli chcą Państwo płacić przelewem należy wybrać  dostawę (przesyłką ekonomiczną, Pocztexem Express,  kurierską DHL) płatną przelewem. Po zaznaczeniu, w punkcie 2 pojawią się 2 opcje zapłaty.

KROK2. Jeśli chcą Państwo płacić przelewem tradycyjnym, ta opcja jest zaznaczona domyślnie. Aby dokonać przelewu przez szybkie płatności (przelewy 24), należy zaznaczyć właściwą opcję (opcja te jest dodatkowo płatna 2,00 zł)

UWAGI DO ZAMÓWIENIA

KROK3. Jeśli mają Państwo jakieś uwagi lub dodatkowe życzenia odnośnie zamówienia, prosimy je wpisać w okienko.

FAKTURY

KROK4. W tym punkcie należy wybrać płatnika faktury.

  • Jeśli zamawiającym jest klient indywidualny, należy zaznaczyć właściwą opcję.
  • Jeśli płatnikiem jest firma, szkoła, urząd gminy, rada rodziców, to należy zaznaczyć firma, wtedy pojawi się możliwość podania numeru NIP
  • Imię i nazwisko podane pod numerem NIP służy nam do kontaktu w sprawie zamówienia.
  • Podanie numeru telefonu ułatwi szybki kontakt w sprawie zamówienia
  • Na podany w zamówieniu mail zostaną wysłane informacje potwierdzające zamówienie i o realizacji zamówienia.

W związku z centralizacją rozliczeń VAT: dane odbiorcy należy wpisać  w uwagach do zamówienia tak jak pokazano poniżej -krok 4 i 5

WYSYŁKA

 

KROK5. Jeśli dane wysyłkowe są inne niż dane płatnika należy zaznaczyć tę opcję.

KROK6. Należy podać dokładny adres, numer telefonu oraz nazwisko osoby odbierającej przesyłkę-to ułatwi dostawę.

AKCEPTACJA REGULAMINU I POLITYKI PRYWATNOŚCI

KROK7. W tym punkcie należy zapoznać się z regulaminem oraz polityką prywatności i zaznaczyć tę opcję. Brak zgody uniemożliwia realizację zamówienia.

ZAŁOŻENIE KONTA

KROK8. Zamówienie może być złożone bez zakładania konta. Zakładając konto mają Państwo dostęp online do swoich zamówień, a składając kolejne zamówienia, wystarczy się tylko zalogować.

LOGOWANIE

KROK9. Zalogować można się przez okienko Zaloguj lub przez Facebook.

NEWSLETTER

KROK10. W tym miejscu mogą Państwo wyrazić zgodę na otrzymywanie informacji o wprowadzanych nowościach, promocjach.

POTWIERDZENIE ZAMÓWIENIA

KROK11. Przed potwierdzeniem , należy wpisać znaki z obrazka

KROK12. W tym miejscu należy sprawdzić i ewentualnie skorygować zamówienie. Należy zapoznać się z prawem odstąpienia od umowy i zaznaczyć zgodę.

KROK13. Zamówienie z obowiązkiem zapłaty jest zawarciem umowy kupna sprzedaży. Rozwiązanie tej umowy na zasadach podanych w regulaminie.

PODSUMOWANIE ZAMÓWIENIA

KROK14. Jeśli zamówienie zostało prawidłowo złożone, pojawi się strona z podsumowaniem zamówienia, z numerem tego zamówienia, wartością zamówienia.

KROK15. Zamówienie można wydrukować, pobrać go w pdf . Można równeiż pobrać i wydrukować fakturę pro forma.

KROK16. Regulamin można wydrukować klikając na link

KROK17. Pod tym linkiem znajdą Państwo odnośnie prawa do odstąpienia od umowy.